29 Mart 2016

Yazamiyorum...

Dokunmasınlar çocuklara... tertemiz dünyalarını pislik duygularıyla anlık zevkleriyle kirletmesinler. Cocukluklarını ellerinden almasınlar. Pembe hayallerini süper kahraman oldukları rüyalarını almasınlar almasınlar!!! 
Sabahtan beri okuduğum bilmem kaçıncı taciz. Kaçıncı tecavüz kaçıncı cinayet. Ne kadar çaresiz hissediyorum kendimi acaba şimdi nerde kimbilir neler oluyor birşey yapamıyorum. Birileri dur desin kimse demiyorsa biz diyelim birşey yapalım.
Uyuyamıyorum. Şehit haberlerinden... oldurulen taciz edilen tecavuz edilen susan cocuklarimizi dusunmekten...vicdanım hiç rahat değil susmaktan... yatıp uyumaktan...
uyuyamıyorum okuyamiyorum yazamiyorum kimseye diyemiyorum... umutsuzluğa kapıldım gidiyorum...



8 yorum:

  1. Bitmiyor ki hiç, son günlerde daha bir çoğaldı. Çocuklarımıza güven veremiyoruz korkuyorlar bizden ve anlatamıyorlar :(. Korktuklarından, utandıklarından. Önce utanmamaları bunun onkarın suçu olnadığını, sonrada korkmamaları gerektiğini öğretmemiz gerekiyor çocuklarımıza ki onları her ne olursa olsun tüm kötülüklerden koruyabileceğimizi bilsinler. Şehitlerimiz ise bir başka yürek acısı :(. Her Hakkınızı helal ediyormusunuz dediklerinde utanıyorum babasız kalan çocukkardan eşini, evladını kaybeden kadınlardan hayatlarının baharında ki Şehitlerimizden. Aslında bizim dönüp sormamız lazım hepsine tek tek hakkınızı helal ediyormusunuz diye. Rabbim sabırlar versin :(. Yüreğinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler saygılar Zehra Hanım. Gün bitmiyor ki yeni çirkinlikler ile karşılaşmayalim. Annelere babalara okuldaki rehber öğretmenlere çok çok iş düşüyor. Şehitlerimiz ne için şehit oluyor artık anlamıyorum. :(

      Sil
  2. Allahım okuyamıyorum psikolojim bozuluyor Allah kahretsin bu pisliklerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahretsin kahretsin. Başka birşey diyemiyoruz. :( yapamıyoruz cocuklarimizi kardeşlerimizi dünyadaki tüm masumları korusun Allahim.

      Sil
  3. En kötüsü de yaşadıkları travmanın korkunçluğu karşısında duyarsızlaşan taş kesilen kalplerin olması :(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En acısı en kötüsü. Yardımda alamıyorlar ve gelecekteki nasıl bir birey olacaklar nasıl bir birey oalrak toplum hayatına karsiacakalr bilemiyorum. Kiyamam hiç. . :((

      Sil
  4. farkımız yok inanın.aynı duygular...aynı üzüntü ve kaygı.ne yapabilir sorusu kafamda balyoz...

    YanıtlaSil
  5. Nasıl kötü bir durum Allah'ım! Madem bu insanlar hastalar o zaman tedavi edilsinler. Kimyasallarla faaliyetleri durdurulsun! Nedir bu? Çocuklarımızı güvende büyütemeyecek miyiz? Yazık! Yaptırım olmadığı sürece böyle devam edecek biz de iyice paranoyaya bağlayacağız.

    Şehitlerimize içimiz kan ağlıyor:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...