07 Aralık 2015

HAİN YÜREĞİM..

Wulf Dorn...Alman yazarın üç kitabını da okudum..Psikiyatrist..Şizofren ve Oyunbaz..aaa muhtesem inanılmaz gercekten mi cinsten sonları olmasa da Hain Yüreğim'i de okumak istedim...Tarzı polisiye gerilim gizem...Pegasus Yayınevinin...

Konusu..Karakterimiz Doro nun küçük kardeşinin ölümünden sonra gördüğü kabuslar...duyduğu sesler...anne babasının boşanması...yeni bir şehir..yeni bir hayat ama bir türlü peşini bırakmayan bir geçmiş..yeni hayatta karşılaştığı garip bir durum..
bir tahminim var..hemde ilk iki sayafadan sonra..ama bu kadar basit değildir muhakkak..kesin yazar ters köşe yapar..dur bakayım öğreniriz iki üç güne kadar..
gerçi bloga bu kadar zaman ayırırsam şimdiden kitap okuma süremden çalmış olacağım için daha geç bitebilir..
belki de iyi oldu bu blog... bazen kitap mı okuyorum kitap mı tüketiyorum ikilemde kalıyorum..ama son 6 aydır okuduğum kitapların çoğu edebiyattan uzak polisiye gerilim fantastik...derin derin düşüncelere dalıp tartıp biçip okunacak kitaplardan değildi..biri hariç...muhakkak okumanızı ısrarla istediğim bir kitap..neyse.. onu başka bir zaman anlatırım..şimdilik kaçar ben..
Büyük yavru uyudu küçük yavru 2 saattir uyuyor..biraz kitap okuyup..uyumak lazım..anayım ben anaaaa... :))


3 yorum:

  1. Hoşgeldin Kitapçı Annem :)
    Madem öyle ben de imlalara takılmadan okuyacağım bloğunu ;)
    Hayırlı olsun, zevkine hep güveniyorum! Güzel anlatmışsın, fotoğraf da olukça güzel...
    O meşhur kitabı da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende hoşgeldin onur konuğum..bloğumun süt anası..umarım devam edebilirim..blog çöplüğü içinde yer almaz fazladan sanal alemde yer kaplamaz :)

      Sil
    2. Hahaa bloğun süt anası çok iyiydi :D
      Merak etme sen ve düşüncelerin herhangi bir yerde yer kaplamaz! ;)) bak bunu da yaz bir yere ;D

      Gittikçe iyi oluyor yorumlar şimdiden... Aynen devam!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...