10 Aralık 2015

"HER GÜN"

öyle bir hayat düşünün ki..
her gün farklı bir bedende...farklı bir yatakta, farklı bir odada,farklı bir evde uyanıyorsunuz...
her gün farklı bir annenin yada babanın kızı yada oğlu,birilerinin dostu,arkadaşı,sevgilisi yada düşmanı oluyorsunuz...
cinsiyetinizi bilmiyorsunuz...ve en kötüsü her gün başka birinin hayatını yaşıyorsunuz..
ve bir gün uyandığınız bedenin sevgilisine aşık oluyorsunuz...
ertesi gün yine farklı bir bedende uyanıyorsunuz ama hala aynı kişiye aşıksınız...3 günlük bir yol mesafesinde de olabilirsiniz aşkınıza 1 saatlik hatta 1 dakikalık mesafede de...

En önemli ilkesi girdiği bedenin hayatına saygı duymak olan "A" aşkı için ilkelerinden vazgeçecek mi..girdiği bedenlerinin hayatlarında ne gibi etkiler bırakacak..

aşkı için aşk için kendini ne kadar tehlikeye atabilecek .....
...................
Pegasus Yayınevi'nden çıkan kitabımızın yazarı David Levithan...

Kitabı okumaya başlarken biraz hayal kırıklığı yaşadım...kahramanımızın yaşının 17 oluşu...sanki kitabın hitap ettiği kesim ben değilmişim gibi hissettirdi...
Araştırmadım ama 2.kitap için açık kapı bırakılmış kitap finalinde..bir bölüm varki kitapta beni heyecanlandıran meraklandıran olur da çıkarsa devam kitabı pek tarzım olmamasına rağmen meraktan alıp okuyacağım...

kitap kapağını sevdim...yine...

gençlik kitaplarını edebiyatını seviyorsanız buyrun okuyun derim..



4 yorum:

  1. insan büyüdükçe biraz karakterlerinde kendisi gibi olmasını istiyor, ben şahsen okuduğum kitapta ki kişi benimle aynı yaşlar civarında serüvenden serüvene koşuyorsa bir an kendimi o karakter gibi hissederim. çok hoşuma gider. kitabın konusu oldukça ilginç, ismini de ilk defa işittim. yeni yıl listeme ekleyip eklemem konusunda kararsız kaldım ama bakacağım mutlaka. ^^
    bir de seni de mimledim kitapçı. onu da ayrıyetten haberdar edeyim dedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River ...mimini gördüm:) yazmak için oturdum pcnin başına...
      Kitabın seveni çok igdeki yorumlara göre..aslında bende tamamen beğenemedim diyemem hatta benden yaşça büyük kitabı okuyan bir kitapsever yakınımda bayıldı :) sanırım yaştan çok dediğin gibi kendine ait bir düşünce bir renk bir söylem bekliyor insan okuduğu kitaptan karakterden...

      Sil
  2. Evet ikinci kitabı da Another Day. Türkiye'ye ne zaman gelir bilmiyorum ama bu sefer de olayları kızın ağzından dinleyecekmişiz sanırım. Ben bu kitabı çok sevmiştim, gençlik kitapları pek okumam ama bu konusu itibariyle beni içine çekmişti hala A'yı özlüyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat spoiler...ciddi spoiler :) yorumu okuyanlara..
      Bende konusunu cok sevdim..A nin ozellikle sevgi ask birliktelik ile ilgili fikirleri cok hosuma gitti.. escinsel bedendeki bir gunluk yasantisinin izlenimleri gayet iyidi..ve tabi beni enncok merakta birakan bedendeki kaliciligi saglamak icin neler yapacagi..beklıyorum ikinci kitabi..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...