07 Aralık 2015

hoopppp...ben geldimm...

hoopppp...ben geldimm... hooppp diye geldim...daha ince bir giriş mi yapmak lazımdı...yani sonuçta o kadar kitap okuyorum dimi..birde burda kitap yorumları tavsiyeleri yazacağım...dilbilgisine dikkat etmek lazım imla hatalarına..ama bastan uyarayım olur da yanılıp beni takip edersiniz hiç öyle edebi,sıfır hatalı cümleler beklemeyin.İstermiydim öyle yazabilmek evet ama kasmayada gerek yok..bizbizeyiz dimi...belkide yapayalnız :)) 
devrik cümlelere bayılırım..bu arada..çok sık karşılaşabilirsiniz..
blogumda okuduğum okumakta olduğum okuyamadığım okumak isteyipte henüz almadığım başladığım ve bir kenarda dinlenmeye bırakıp birara tekrar döneceğim kitaplardan bahsetmek istiyorum..karakterlerden..sevdiğim cümlelerden anlamadığım bölümlerden..
bahsedeceğim kitabı okumayanlar içinde uyarı vereceğim...kitapla ilgili spoiler verdiğim ile ilgili..yani başta DİKKAT SPOILER VAR diye belirtmişsem bilin ki b.kunu çıkartıp yazmısımdır uzun uzun kitabı..bilginize..
ve  birde saçmalık egzantriklik olsun bir kutuda sunayım kitapları hoş olsun..

hoşgeldim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...