08 Aralık 2015

Kurucunun Kızı... Devrimin Kızı...(spoiler içerir!)

Hayaller...Fikirler...ve bunlar için ödenen bedeller...

Siz ne kadar ödün verirdiniz hayatınızdan...hayalleriniz..fikirleriniz..belkide aileniz için..
Ivy ve Bishop... İki farklı düşüncenin çocukları..iki farklı düşüncesi olan gençler...
Kurucunun Kızı'nı instagramdaki bir çekilişten kazandım..ve severek beğenerek okudum...hatta bitmemeli burda deyip yırtınırken ikinci kitabının da olduğunu öğrendim...

Devrimin Kızı kasım ayında ilk kitap gibi Yabancı Yayınlarından..cıktı..aldım okudum..3.kitabı da vardır derken ikinci kitapta konu kapandı :)
Devrimin Kızında aramıza katılan yeni karakterleri de seveceksiniz.. 
Ash ve Calep..Aile özlemi..sadakat..bağlılık..

İki kitapta konuyu toparlayıp beni merakta bırakmayan Amy Engel'e de saygılarımı sunuyorum burdan :)


ve özet olarak...

GÜÇ...Çağımızın kanserden bile tehlikeli en önemli hastalığı...Güç mü..sevgi mi..Güç yerine sevgiyi seçmek..Asıl güç "Sevgidir"der ..ve iki kitabı da okumanızı öneririm...

4 yorum:

  1. Meraklandırdın ama beni???
    Çok çarpıcı anlatmışsın!!
    İnşallah sıra gelir bunlara da :)
    Bana uygun galiba değil mi ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık tam senlik değil ama seversin..Aşırı Gürültülü ve inanılmaz Yakın sanki senden izler taşıyor..bir ara lütfenn oku derim..

      Sil
  2. Bu kitapları gördüm kitapçıda... :) Kitap demişken, benim de yeni kitabım çıktı! Blogda var! :) :)

    YanıtlaSil
  3. 2. kitap beni tatmin etmedi nedense ya :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...